"In i dimman" med Sofia

Igår kväll åkte jag och Sofia till Replot för att gå på sommarteater. Ifjol blev det ingen teater för min del, men i år ska jag se hela två pjäser. Vädret var inte det bästa, men ofta då man åker på sommarteater så är det så. Vi var väl klädda och filtar hade vi med oss, men ändå blev det lite kallt. Borde nog ha haft vinterskor på mig och långkalsonger. Det blåste 12 m/s då vi åkte över Replotbron så det blåste alltså ganska hårt också. 
 
 
Teatern "In i dimman" var bra, men bättre pjäser har de haft genom åren. Roligt hade vi i alla fall och goda sockermunkar fick man. 
 
 
Tack Sofia för en rolig kväll!
 

Kommentarer
Postat av: Malena

Vackra vänner!❤

Svar: Tack ❤
Caroline

2019-07-10 @ 15:22:37
URL: http://malena.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0