KAJ - 10 års jubileums konsert i Botniahallen

Igår på eftermiddagen kom Wilmas fammo och faffa hit. Johnny och jag följde strömmen och åkte till Botniahallen tillsammans med 4000 andra österbottningar. Redan i våras hade jag köpt biljetter till kvällens konsert, KAJ 10 år. Vi kom i tid. En timme före konserten skulle börja var vi på plats, och tur var det för vi har nog bland de sista som fick parkera invid hallen. Vi slapp alla bilköer då vi körde in från gamla Kokkolavägen.
 
Tyvärr hade vi sittplatser ganska långt bak, men de var de enda som fanns kvar i våras då jag satt och bannades över biljetthemsidan som bara kapade. Jag skulle ju ha velat sitta så långt fram som möjligt. Men nog såg vi ganska bra ändå. Showen började med dunder och brak, ca 15 minuter försent. Vi fick höra många gamla godingar och flera nya låtar. 
 
 
En riktigt bra konsert! 
 
Smidigt gick det även då vi skulle ut ur hallen. Dörrarna på sidan öppnades och det var bara att gå några meter från sittplatsen så var man ute igen. Jackorna hade vi inte lämnat in till garderoben (smart nog), så det var bara att gå raka vägen ut och till bilen. Några köer ut upplevde vi inte heller då vi körde samma väg ut som vi kom in.
 
Får se när nästa konsert med KAJ ordnas. Ska bli spännade att se vad de hittar på här näst.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0