Årets julklappar

Det var verkligen ett berg av julklappar under granen i år. Vi fick alla en hel del fina saker. Vad Wilma önskat sig vet jag inte riktigt, men hon blev nog glad över alla klappar ändå. Bara hon nu får tid att leka med allt, blev ju lite mycket på en gång så hon hann ju knappt se vad hon fick innan nästa paket var påväg att öppnas. Som vanligt tar jag foto av alla julklappar. Minns inte om jag fotade mina klappar ifjol, men i år blev både Wilmas och mina dokumenterade. Roligt att titta på om några år, man minns ju inte ens vad man fick ifjol.
 
Wilma fick en hel del duplo, mjukisdjur, böcker, kläder m.m. Johnny hade också snickrat en fin kälke.
 
 
Jag fick också många fina saker och någon slant. Mest överraskad blev jag över den japanska muminmuggen jag fick av Johnny. Hade önskat mig den i förbifarten, men inte tänkt att jag skulle få den 😍. 
 
 
Några gemensamma saker fick vi också.
 
 
Kan hända allt inte fastnade på bild men tusen tack för alla fina gåvor ❤.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0