Kurabyxor, äpplen och vinbär

Vad har vi gjort den här veckan då? Varit hemma en del. Invigt kurabyxorna som jag köpte i våras. Som tur passade de ännu. Storlek 80 och hur passliga som helst. Gummistövlarna kom också på, det var ju vått i gräset. Jag hade fullt upp med att se till så att hon inte åt några stenar. Här ser det ut som om hon är redo att kasta en på mig, hehe.
 
 
Annars har Wilma en lite sämre period just nu. Inte så konstigt då fyra hörntänder är på väg upp. Just kom ju två tänder till upp där nere och nu fyra till. Stackars liten ❤. Men ut ska de ju förr eller senare.
 
Ett hinder kom upp på terrassen. En gammal sängbotten. Nu slipper ingen liten dam att falla i trappan, ja ingen stor heller för den delen för brädorna är fastskruvade, hehe. Är nog bara en tillfällig lösning, men får nog vara sådär resten av sommaren. På tal om att falla så har Wilma nu en stor bula i pannan. Här om dagen skulle hon ta sina skor som stod uppradade på hyllan bredvid crosstrainern, vilket resulterade i att hon föll och slog i pannan i crosstrainern. Inte roligt.
 
 
Vi har också plockat äpplen, det tyckte Wilma var roligt. Goda är de också.
 
 
Vinbär är också goda.
 
 
Så sådant har vi sysslat med. Dessutom var jag till Comboliina med ett lass med saker idag, fick inte ens rum med allt så får fylla på lite vartefter. 
 
Den här helgen har vi för en gångs skull inga speciella planer. Har det hänt tidigare i sommar? Knappast. Nåja, säkert hittar vi på något att göra.
 
Ha en bra helg allihopa!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0