Blåbär och kantareller

Tycker det är så skönt och avslappnande att gå i skogen. Skulle det inte vara för myggorna och älgflugorna så skulle jag säkert spendera mer tid där. En kväll tog jag en burk i handen och vandrade iväg. Hittade några hallon. Sedan en del kantareller och till sist ganska mycket blåbär. Det luktade älg, så var beredd på att möta någon, men de gömde sig säkert.
 
 
Jag hade klätt på mig älgflugemunderingen, men kunde inte ha nätet för ögonen, såg ju inga bär eller kantareller då. Än så länge fanns det inte så många älgflugor i farten, som tur var. Det var också tur att jag inte mötte någon, skulle säkert ha skrämt vettet ur dem då jag såg ut så här 😃.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0