10 år sedan vi köpte huset

Tänk, det har gått hela 10 år sedan vi köpte vårt hus! Kan knappt tro det. Känns nästan som igår. En hel del har ju ändrats, huset ser inte riktigt ut som det gjorde då. Varken på insidan eller utsidan. Minns ännu känslan av att gå på upptäcktsfärd på vinden bland allt bråte. Idag kan jag få lite samma känsla då jag går upp på uthusvinden. Fastän det var spännande och roligt med allt gammalt skräp är jag nog glad över att vi skyfflade ut jord/sand golvet. I samma veva trodde jag att jag hade astma, men det var bara allt damm som irriterande, som tur var. Idag har vi det lite mindre dammigt, men visst finns det damm ändå, hehe. 
 
Bilderna har ni sett förr, men så här såg det alltså ut för 10 år sedan.
 
 
Idag ser det som sagt lite annorlunda ut, men några dagsfärska bilder har jag inte, så det tar vi en annan dag.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fint det var 😍 Utsidan som på en äkta gammal gård 😍

Svar: Ja visst var det fint, på sitt sätt ☺. Men ännu finare blev det 😛. Eller ska vi säga, fint men på ett annat sätt ☺. Var ju inte praktiskt möjligt eller realistiskt att inte ändra utseende på huset då vi ville ha det på ett visst sätt.
Caroline

2019-08-12 @ 08:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0