Skärtorsdagen och långfredagen

Skärtorsdagen var riktigt varm och fin. På eftermiddagen gick jag och Wilma ut på terrassen och njöt av solen. Kissona ville förstås också vara med.
 
 
I fredags åkte vi iväg till Bernys på påskbuffé tillsammans med Johnnys föräldrar och bror samt Johnnys morbror och fru. Det var riktigt gott! Som vanligt var förrättsbordet bäst. Från varmrättsbordet tog jag bara lite fisk. Något lammkött smakade jag inte ens på, vet ju hur det smakar och det är inte min favorit. 
 
 
Tog oss också en titt i nybyggda "Havets hus" i samma byggnad. Var intressant att se utställningen.
 
 
Innan vi åkte hem igen blev det en sväng via Björkö så Wilma skulle gå sova. På kvällen firade vi Johnnys mamma som fyllde år. 
 
Två bra påskdagar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0