Solnedgång

Har inte lika mycket tid nu mera att springa runt med kameran. Tyvärr. Ser nog hela tiden fina motiv då jag promenerar runt med barnvagnen, problemet är bara det att jag inte kan stanna för då vaknar hon. Oftast. Inte alltid, men man vill ju inte ta den risken. Här om kvällen fick jag åtminstone tid att föreviga några fina moln och en fin solnedgång. 
 
 
Något annat som jag ännu inte haft en tanke på att göra i höst är att tända ljus. Vid den här tiden varje år brukar jag nog ha förbrukat åtminstone en handfull värmeljus, men inte i år. Några nya stilleben på vardagsrumsbordet har inte heller dykt upp. Ja om man inte räknar en tom yoghurtburk, en tutt och en använd socka. Nåja jag hinner väl njuta av ljusens sken ännu i höst. Som tur är det ännu ljust om kvällarna, fastän det nog märks att det blir allt mörkare och mörkare.
 

Kommentarer
Postat av: Malena

Caroline snart hinner du igen. Kram!💗

Svar: Hoppas det ☺💜.
Caroline

2018-09-23 @ 16:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0