Onsdag och ett loppisbord

Det är väl idag det är Halloween? Ja nå Happy Halloween då åt dem som firar det! Hos oss firar vi inte dagen. För tillfället går tvättmaskin och Wilma ligger ute i vagnen och sover. Jag får göra vad jag vill en stund. Bestämde mig för att sätta mig ner istället för att springa runt och plocka och städa. 
 
På måndag kväll förde jag saker till loppis, ska ha dem där i två veckor. Sa nog sist jag sålde på loppis att jag bara ska sälja en vecka nästa gång, men nu får sakerna vara där i två veckor. Det är ju förstås ett evigt åkande till loppis för att reda upp på bordet, men det tar ju inte så länge att reda upp där, att åka dit tar förstås 20 minuter hemifrån. Idag ska jag åka dit efter babysimningen. Ja det är onsdag idag igen. Ser inte alls framemot simningen, fast det borde vara en rolig stund för oss alla. Hoppas det går bättre idag. Får väl ta med mitt tålamod...om jag hittar det någonstans, hehe. 
 
 
Ja snart vaknar nog lilla busen. Börjar säkert bli hungrigt. Får se om det blir trångt i famnen idag också.
 
 
Imorgon ska vi åka till Koskö på mamma-barn träff. Ska bli skoj. Roligt att göra något annat än vandra omkring här hemma. Dessutom kom vi överens om att två är en passlig tid så borde passa bra in i vårt mat och sov schema. Måste nog säkert ta med lite mat ändå ifall om. Tänk, imorgon är Wilma redan fyra månader gammal! Ska nog ta och testa ge lite riktig mat åt henne någon dag, ja i alla fall lite smakprov har jag tänkt. Ska till rådgivningen nästa vecka så får se vilka tips vi får där. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0