Sitta i solen en stund

Dagen började med snöstorm, men som tur slutade det snöa. Nu på eftermiddagen har vi fått njuta av sol. Tog ut en stol och satte mig i solen och läste en stund. Molly hoppade upp i famnen och höll mig sällskap. Sedan ville hon knappt hoppa ner i snön igen, var ju så varmt i famnen.
 
 
Hade tänkt ta en promenad idag, men blir nog inte så. Vägen är oplogad så vill inte traska fram i snöslask. Har inte kännt av någon foglossning eller sjukt i ljumskarna på ett tag. Men har inte heller varit ut på någon promenad på länge. Är nog lite lat, men vill ju inte heller ha sjukt så tar det hellre lite lugnare. Springer nog av och ann på jobbet ändå. Ska försöka mig på en kort tur på crosstrainern istället. Sedan ska jag laga zucchinilasagne före jag åker iväg på nattjobb.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0