Drivor

Efter tre morgonturer är jag trött och har huvudvärk. Mina nerver har jag nog lämnat någonstans, hoppas jag hittar dem igen, hehe. Är ganska så lättretlig. Bäst är det om jag inte behöver svara på någonting. Skulle nog inte ha orkat en fjärde morgontur så den lediga dagen imorgon är verkligen välbehövlig. Efter en panadol och lite ätbart känner jag mig lite bättre nu, men ska nog inte göra annat än laga mat och se på tv ikväll. Lägga upp fötterna på tv-bordet och bara ta det lugnt. Helst skulle jag vilja ha lite chips, men får vänta till helgen med det. 
 
De senaste dagarna har det kommit mera snö. Jag som trodde våren var här, men icke. Idag har det också blåst och drivat en hel del, så imorse skulle vi inte ha kommit oss till jobbet om inte Johnny tagit fram traktorn och plogat vägen. Nu då jag kom hem var det också drivor efter vägen, men jag kom mig över dem.
 
 
Mot skogen är det nu stora snöhögar. När hade vi så här mycket snö senast, 2010 månne?
 
 
Önskningar inför morgondagen: en natt med mycket sömn, att solen skiner, inte mera snö, lagom vind och ett gott humör.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0