Trettondagshelgen

Igår blev det jobb 8-17. Då jag kom hem vankades det god morotssoppa. Lite senare blev det att åka tillbaka till Smedsby till min äldsta syster där vi blev bjudna på en massa gott. Blev en trevlig kväll. Kring tio var vi hemma igen. Såg på en film, men jag somnade efter halva filmen, så får nog se resten någon annan dag. 
 
Idag vaknade vi till soligt väder. Var riktigt skönt med en sovmorgon även om jag vaknade med sjukt i nacken och huvudvärk, igen. Efter lite frukost blev det dock lite bättre. Efter någon timme bestämde vi oss för att gå ut och gå, men tyvärr hade solen gått i moln då. Blev ändå en timmes uppriskande promenad efter skogsbilvägen.
 
 
Nu ska jag bara ta det lugnt resten av eftermiddagen fram tills jag ska på nattjobb. Äta gårdagens soppa och kanske se något avsnitt av en bra serie. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0