Nya armband

Förra veckan beställde jag hem nya armband till mitt aktivitetsarmband. Det gamla armbandet var nämligen nästan helt sönder. Hade inte vågat använda det på flera veckor med risk för att tappa det så nu var det hög tid att skaffa ett nytt armband. Förstås fanns de inte att få tag på i stan så fick beställa hela vägen ifrån Tuuri. Det tog inte många dagar innan jag hade mina armband hemma.
 
 
Aktivitetsarmbandet har jag haft på armen så gott som konstant i två års tid, så inte undra på att det såg ut som det gjorde. 
 
De nya banden kom i tre olika färger så nu kan jag byta färg då jag vill. Det vita tror jag dock inte jag kommer att använda så mycket, har på känn att det skulle bli smutsigt ganska snabbt.
 
 
Själva "klockan" är förstås lite skråmad, men det är inte konstigt då jag ju nästan inte tagit av den på två år. Den har fått vara med om mycket. Det är dock inte skråmor som stör så kan nog säkert använda den i flera år till.
 
I helgen blev det inte många steg, men tror nog det blir ändring på det nu då jag har flera intensiva dagar denna vecka.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0