Julgranen ute och loppisbordet fyllt

Igår åkte julgranen ut. Så nu är det tomt där i hörnet. Har ännu inte orkat bära ner alla barstolar som ska stå längs med bardisken, men så småningom kommer de väl på plats. Julgranen ligger nu på gräsmattan nedanför terrassen, där får den ligga tills snön har smält och jag kan bära den till skogs.
 
 
Idag har jag varit trött hela dagen. Blev inte mycket sömn på jobbet inatt. Gick och sova då jag kom hem imorse, men det var inte många minuter jag kunde sova. Kan helt enkelt inte sova på dagen. Prissatte de sista loppissakerna och ikväll förde jag sakerna till loppis. Usch vilket blåsigt väder det var och vilka drivor efter vägen, tur att jag inte hade bråttom. 
 
 
Denna gång valde jag att ha loppisbordet i två veckor, håller tummarna att jag får en hel del sålt nu då.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0