Dimma och frost

Idag har det varit riktigt dimmigt hela dagen. Någon minut tittade solen fram mellan molnen, men annars har det nog varit vitt ute. Har rensat i klädskåpet ordentligt idag, skönt att få det gjort. Varför sparar man på söndriga strumpbyxor? Ja jag vet inte. 
 
 
Sakta men säkert är julen påväg att plockas bort. Börjar med julpyntet som går lätt att ta ner. I helgen åker nog julgranen ut. Gardinerna tar jag till sist. Förhoppningsvis har vi inte röda gardiner ännu på midsommar. Ingen brådska med andra ord. Jobbar natt inatt, sedan är jag ledig till söndag kväll, skönt med såna här veckor då jag knappt jobbar något alls. Hinner göra en massa saker här hemma som jag inte annars skulle få gjort.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0