Årets första dagar

Det nya året började bättre än det förra. Ifjol fick vi åka med Molly till veterinären direkt på nyårsdagsmorgon då hon inte mådde bra. Så var verkligen inte någon bra start på 2017. Igår tog vi det mest lugnt, ja Molly också för den delen. Det blev bl.a. några omgångar Ticket to Ride på Målarbackan. Skulle det inte ha varit för nackont och huvudvärk så skulle det ha varit en perfekt ledig dag. Kvällen spenderades framför tv:n och i snickeboa.
 
 
Idag är vi tillbaka till vardagen igen. Jag jobbar mest nätter de kommande två veckorna, med undantag för kommande lördag då jag har morgontur. Idag har jag varit hemma hela dagen, inte gjort något speciellt. En tur på crosstrainern blev det då jag inte ville gå ut på en promenad i det gråa vädret. Snart är det dags att laga lite mat, sedan blir det nattjobb. 
 
Hoppas ni har fått en bra start på det nya året!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0