Gott med fastlagsbullar

Igår kväll kom mamma och pappa hit på kaffe. Tidigare på dagen hade svängt in via ett bageri och köpt stora fastlagsbullar. Oj så goda bullarna var!
 
 
Idag har jag faktiskt inte gjort så mycket annat än sett på tv. Johnny var duktig och for en sväng till simhallen, men jag orkade inte fara med. Har haft sjukt i nacken och huvudvärk nu i vem vet hur många dagar så var inte riktigt på humör att fara och gymma eller simma. Imorgon är det slut på semestern. Som vanligt gick en vecka snabbt. Jag kunde gott ha varit ledig länge till. Men det är nog bara att bita ihop och stiga upp imorgon bitti, har ju hellre morgontur än kvällstur. Sedan har jag två lediga dagar som är fulla av program, dock mestadels roliga saker.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0