En hel hög med fina kläder

Idag blev det ett besök vid rådgivningen. Allt såg bra ut. Det blev de vanliga mätningarna. Hade gått upp några gram för mycket per vecka och så var blodtrycket lite högt. Vet ju dock med mig själv att jag inte kan mäta blodtrycket om någon ser på, då blir det högt oberoende. Så skulle mäta själv några gånger i veckan. Förövrigt tycker jag, eller det känns ju, att jag har haft lägre blodtryck nu än vad jag haft på länge, så tror inte det är något att oroa sig för just nu.
 
Sedan blev det träff med en barndomskompis som jag inte sett på länge. Fick en hel hög med fina barnkläder som de inte behövde längre. TUSEN TACK!
 
 
Sedan blev det ett besök på loppis, kom inte tomhänt ut därifrån heller, men mera om det en annan dag. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0