Årets första bukett

Igår då jag svängde in via matbutiken kände jag att jag behövde en tulpanbukett. Ja eller behövde och behövde, jag ville ha en. Så fick det bli. Nu står årets första tulpaner i en vas. Denna gång fick det bli en färggrann bukett. 
 
 
Nu sitter jag och funderar över om det ska bli snöoväder eller inte. Återstår att se. Börjar säkert snöa passligt till att jag ska på kvällsjobb. Blåser gör det redan. En halvmeter med snö hade de lovat på vissa ställen på andra sidan kvarken, hoppas inte det kommer så mycket här. Det räcker med den snö som vi har. 
 
Annars så väntar jag till imorgon klockan 16 då jag får semester. Ska bli så skönt! För att inte säga välbehövligt. Tror det får bli tortillas imorgon kväll för att fira semestern. Idag blir det nog bara rester. 
 
Hoppas ni får en bra dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0