En höstlik söndag på Lillö

Blev ett riktigt bra dygn på Lillö, fastän vädret inte var det bästa. Idag har det regnat mest hela dagen. Jag var ändå på en kantarelljakt och så var vi ut på en promenad. Vi blev dock genomvåta då det mitt i allt började ösregna, men då var det bara att elda bastu. Så det blev alltså oplanerad eftermiddagsbastu mitt i allt. Sedan kom mamma och pappa ut en sväng också. 
 
 
Klockan 18 måste vi dock vara tillbaka hemma för att kunna hämta loppissakerna från Skatila. Försäljningen hade gått över förväntan, så är riktigt nöjd. 
 
Imorgon blir det nattjobb. Ska nog åka via gymmet på dagen och så måste jag nog fortsätta läsa den spännande boken som jag håller på att läsa, kan knappt lägga den ifrån mig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0