En bok och några tegelstenar

Idag har jag prissatt loppissaker hela eftermiddagen. I helgen ordnas det loppis i Skatila Uf och jag har bokat ett bord där. Har aldrig haft något bord på ett uf loppis förut, så ska bli spännande att se om jag får sålt någonting. Det tog ju många timmar att gå igenom allt så lite vill jag ju nog få sålt. Tror också jag ska boka ett bord på combo före jul, men inte riktigt ännu. Finns ju nog saker att sälja, men samtidigt är det mycket jobb med att prissätta sakerna pånytt.
 
Var via Brändö loppis idag. Hittade flera saker, men några saker satte jag tillbaka på hyllan igen. Kom ut med en bok för 1,70€.
 
 
Johnny kom hem lite tidigare från jobbet idag så han skulle hinna mura lite innan det utlovade regnet. Han hann dock inte mura allt som han tänkt, men nu är det bara 30 tegelstenar kvar att mura upp så borde inte ta så länge till innan väggarna är uppe igen, och han är tillbaka i samma skede som ifjol. Inget nytt har blivit gjort på växthuset i år då han måste göra om, men förhoppningsvis blir det en fortsättning nästa år.
 
 
Snart är det helg igen. Har fullt program som vanligt. Jobbar morgontur imorgon, sedan ska jag fara med sakerna till Uf lokalen. Sedan ska vi till Västervik för att fira Jens som fyllt år. Jobbar 8-16 på lördag, sedan får vi se om det blir Lillö eller inte. Regnar det så regnar det, är också mysigt att vara på Lillö och titta ut på regnet. Ser framemot helgen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0