Bättre fredag har jag haft

Äntligen får jag sätta mig ner i soffan och ta det lugnt. Har åter igen varit en lång dag. Har haft huvudvärk precis hela dagen och har det ännu, skulle helst gå och sova men vill hinna titta lite på tv och koppla av först. Blir visst bastu om en stund också. Regnet det öser ner, inte precis humörhöjande, men kan inget åt den saken. Blev middag på Burger King idag efter jobbet, orkade inte laga någon mat, då får man nog ta den enkla vägen ibland. 
 
Som om jag inte hade nog med tankar som virvlar runt i mitt huvud just nu så kom Molly sakta gåendes in genom dörren och såg ut att ha sjukt någonstans. Var vet jag inte. Säkert har hon varit i slagsmål med någon frass, förhoppningsvis inget farligt, men jag oroar ju mig för allt. Suck. Nåja, hon får vila upp sig på övrevåningen så får vi se hur hon mår imorgon. 
 
Ja det var inget vidare glatt inlägg det här, men så kan det vara ibland. Vissa dagar är sämre än andra. Något positivt idag var att jag fick jobba 8-16 istället för 13-21. Imorgon blir det jobb 8-17, sedan ska vi på kalas. 
 
 
 
Nu muntrar jag upp mig med en brasa, lite chips och choklad samt en flaska Pepsi, det behöver jag en fredag som denna. 
 
Nya tag imorgon!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0