Älgflugor överallt

Idag blev det cirkelträning på gymmet. Vet inte när jag senast skulle ha varit på det, men det var riktigt svettigt. Bra att göra sådana övningar som jag annars själv inte skulle komma på att göra. Annars har det varit en ganska lugn dag. Kokade ihop lite äppelmos och så gick jag till skogs en sväng. Sökte efter ett kantarellställe, men hade inte gamla telefonen med mig där jag märkt ut platsen, så hittade inte dit. Några fjuttiga kantareller hittade jag dock på mitt andra kantarellställe. Tycker dock inte att det är så mysigt att gå till skogs just nu, det kryllar ju av älgflugor precis överallt! Usch och blä! Hade huvan fastknuten på huvudet så jag knappt såg något och så flög det älgflugor i ögonen och snoret det rann. Var helt genomsvettig då jag kom tillbaka. Lutar nog starkt åt att inte gå till skogs mera i höst, ryser bara jag tänker på de äckliga älgflugorna.
 
 
Nu ska jag kasta mig på soffan en stund innan nattjobb.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0