Myshörna på vinden

Det är inte varje dag, men nästan, som jag går upp på andra våningen. Det är ju nog lite av katternas våning. Måste säga att de nog har det ganska lyxigt då man tänker efter. Då vi bar upp den gamla vagnen måste vi flytta på ett bord. Flyttade också en rottingstol några meter fram till bordet, och vips hade jag fått en myshörna. Ja nog för att Johnny får sitta och mysa där också, men jag tror inte det händer.
 
 
Det tog dock inte många timmar innan platsen var upptagen. Det var ju förstås en kissemisse som hittat en ny intressant sovplats.
 
 
Fjolårets, nej vänta nu, det måste nog vara då förra årets japanska lyktor passade bra i en loppisfyndad skål. Lite "höstpynt" måste man ju ha på övrevåningen också. Bordet, stolen och kudden är också "gamla" loppisfynd.
 
Det är tur att allt inte syns på foto. Det här fönstret är nog säkert det smutsigaste i hela huset med x-antal döda flugor liggandes lite här och där. Då andan faller på ska jag nog tvätta fönstret, men det kan nog räcka länge innan den dagen kommer, hehe. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0