Höst lista

1. Beskriv din höst med tre ord.
Spännande, energikrävande och annorlunda.
 
2. Hur mycket gillar/ogillar du hösten till skillnad från de övriga årsiterna?
Visst är hösten fin med alla färger utomhus, men måste nog säga att hösten är den årstid jag gillar minst. Dessutom är det länge till nästa sommar. 
 
3. Vad var bäst med sommaren?
Ja, bra fråga. Det var mycket som var bra med sommaren (förutom vädret). Men bäst...Måste nog säga vår campingresa. Tog det mycket lugnare än vi brukar göra, stressade inte från stad till stad och vi hann ändå se en hel del. Inga måsten. 
 
 
 
4. Spendera hela hösten inomhus eller utomhus?
Ja om jag fick välja antingen eller så skulle det nog bli inomhus med en bra bok framför brasan eller i något mysigt hörn uppe på vinden.
 
 
 
5. Vad kommer du dricka och äta i höst?
Jag kommer inte att äta eller dricka något skillt i höst, det vanliga antar jag. Säkert en pizza bit eller två, hehe. Fastän jag inte borde...
 
 
6. Vad är bäst/sämst med hösten?
Bäst med hösten är nog färgerna. Sämst är mörkret. 
 
 
7. Hur höstmyser du?
Massor av levande ljus och en värmande brasa.
 
 
 
8. Hur ser den optimala höstoutfiten ut?
Ööö...ingen aning. Har inte riktigt någon speciell höstjacka (tycker egentligen inte alls om jackor, skulle helst vara utan). Annars går jag väl klädd som jag brukar, i jeans och tröja. Stickasockor och en stor halsduk. Typ så här:
 
 
 
9. Den bästa musiken för regniga dagar?
Något poppigt och lättsamt. Inga ballader.
 
 
10. Hur förbereder du dig inför vintern?
Lägger undan sommarkläderna, plockar in utemöblemang och andra saker som ska in till vintern. Lägger på vinterdäck på bilen. 
 
 
Hur ser din höstlista ut?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0