Filmer jag vill se i höst

Det börjar vara en tid sedan jag var på bio senast och tänkte därför lista några filmer som jag skulle vilja se i höst. En del går redan på bio, andra vet jag inte ens om de kommer att gå på bio här i stan, men skulle vilja se dem ändå.
 

IT

Skräckfilm baserad på Stephen Kings böcker. Har både läst boken och sett den förra filmen. Är bara ett måste att se den nya filmen. 
 
 
 

Kingsman: The Golden Circle

2015 kom den första Kingsman filmen. Jag tyckte actionfilmen var riktigt bra så väntar mig inget sämre nu då den andra filmen visas på bio.
 
 
 
GIRLS TRIP
 
En komedi jag inte vill missa.
 
 
AMERICAN MADE
 
"Filmen är ett internationellt äventyr baserat på den osannolika (men sanna) berättelsen om Barry Seal, en livsnjutande pilot som oväntat rekryteras av CIA för att leda en av de största hemliga operationerna i USA:s historia". En actionfilm helt i min smak.
 
 
 

Happy Death Day

"Collagestudenten Tree tvingas gång på gång återuppleva dagen hon mördas. Detaljerat och med samma plågsamma slut repeteras hennes sista timmar i livet. För att få ett slut på denna terror måste hon lyckats identifiera sin mördare."

 

 
 
GEOSTORM
 
"Jorden och alla dess invånare står inför ett stort hot. Efter en rad oförutsägbara naturkatastrofer kommer världens ledare fram till en plan att skapa ett satellitsystem som kan hålla klimatet i schack och människorna trygga. Men något går riktigt snett då nätverket som skulle skydda jorden i stället attackerar den. Tiden är knapp innan en geostorm sveper undan allt, och tar befolkningen med sig."
 
Ännu en "katastroffilm", men den kan jag heller inte missa. 
 
 
 
Ja, det var några filmer som jag vill se i höst. Säkerligen finns det många fler jag också vill se. Ser åtminstone ut att bli en lovande filmhöst. Vilken av dessa filmer kan du inte missa?
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Girls och american made så får du ta och släp med mig😜

Svar: Okej, ska komma ihåg det :).
Caroline

2017-10-06 @ 00:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0