Rödrandigt och blommigt

Denna mulna fredag har jag hittills hållit mig hemma. Har tvättat, plockat och städat. Några julkuddar och lite andra julsaker kom också fram. Julkaktusen blommar som vanligt denna årstid, röd och fin.
 
 
Skulle ha varit skönt med en ledig fredagskväll, men egentligen har jag inget emot att fara på nattjobb. De flesta andra av mina arbetskompisar kommer att tillbringa kvällen på julfest, men jag valde att jobba i år, någon ska ju göra det. Sedan har jag resten av helgen ledigt. Denna helg skulle jag vilja få upp mera julbelysning, främst utomhus. Men helgen är också full av andra planer så vi får se vad vi hinner med. 
 
Önskar er alla en fin helg!
 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Men åh, så fint du har det hemma! Ska också jobba natt idag :)

Svar: Tack så mycket! 😊
Caroline

2017-11-24 @ 17:31:43
URL: http://angelicawahlins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0