Några dagar på soffan igen

Här har det inte hänt så mycket de senaste dagarna. Har ännu inte blivit fri från förkylningen. Kände mig lite bättre i helgen, men på måndag kväll började det värka och bulta i bihålorna. Värkte hela natten, suck. Igår värkte det hela dagen, hade huvudvärk och stegring. Idag vaknade jag också med hemsk huvudvärk. Får hoppas nässprayen hjälper, vill inte äta nån antibiotika. Är väl bara att försöka snyta ut allt. Är nog soffan som gäller idag också. Måste dock åka en sväng via apoteket och matbutiken, bara jag orkar gå ut och lägga i motorvärmaren, vill inte skrapa några bilrutor, hehe. Ikväll ska jag hämta Johnny från tåget, skönt att få hem honom igen. 
 
Molly håller mig sällskap, men ibland ser hon nästan lite skräckinjagande ut.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0