Man blir nästan rädd

Hela veckan har Johnny suttit och knåpat på sin maskeradmask. De ska ha Halloweenfest på jobbet imorgon. Först hade han tänkt klä ut sig till något mera enkelt, men så kom han på att han skulle vara "pestdoktor" istället. Ja googlar man på "pestdoktor" så kommer det faktiskt fram bilder på hur personer som försökte bota pesten såg ut. Faktiskt ganska skrämmande. 
 
Nåja, han jag bor med såg ut så här ikväll. Nästan så jag blev lite rädd.
 
 
Masken, hatten och käppen har han gjort själv. "Ögonen" var från ett par svetsglasögon. Det fattas bara en svart kappa eller liknande, men får duga med svarta kläder istället, kan ju inte laga det alltför invecklat, hehe. 
 
Jag tänker dock se mera "normal" ut imorgon och någon Halloweenfest är jag inte bjuden på. Jag har istället siktet inställt på kompisträff i stan och sedan ska jag nog köpa något gott att äta till kvällen, kanske jag hyr en film också. 
 
Önskar er alla en fortsatt trevlig kväll och hoppas ni inte möter pestdoktorn där ute i mörkret!
 

Kommentarer
Postat av: CB

Inte roligt att möta denna varelse!

Svar: Nej, skulle inte vilja möta honom där ute i mörkret!
Caroline

2017-11-09 @ 22:25:12
Postat av: Linda

Oj gud hjälp😱Får ju hjärtslag me mindre, tänk då han kommer hem i natt😅

2017-11-11 @ 08:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0