Fullt upp dagen lång

Idag har det varit fullt upp dagen lång. Jobbade till kl.15. Sedan blev det gymmet en timme. Handlade också lite mat innan jag kunde åka hemåt igen. Efter att ha ätit en lättlagad middag gick Johnny ut i föjset för att snickra. Jag skulle bara vila ögonen en stund. Vips hade jag vilat ögonen i 1 timme! Oj då, jag var visst lite trött. Tur att jag vaknade, annars kunde jag nog säkert ha sovit bort hela kvällen. 
 
 
Imorgon ska det bli skönt med en ledig dag. Sedan följer 6 dagar jobb innan jag får lite semester.  Nu sitter jag här i soffan med en gullig Whiskas kisse bredvid mig, nu vill hon visst att jag lägger undan datorn så hon får ligga i famnen, är väl bäst att jag gör det då.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0