Farsdagsfirande och en lugn lördag

Idag har vi firat pappa, det är ju farsdag imorgon. Det var huset fullt som vanligt, men inte en enda bild tog jag. Vi blev bjudna på god mat och tårta. På vägen hem svängde vi in via Brändö loppis, men det blev inga fynd denna gång. Resten av dagen har vi mest tagit det lugnt. Sov till och med en stund för jag var sååå trött. Johnny kom hem sent i natt och jag har svårt att sova ensam, så inte undra på att jag var trött då jag bara sovit någon enstaka timme. Orkade inte ens ut på en kort promenad, så Johnny fick gå ensam. Nåja, jag är ju nog ganska så förkyld ännu också, så kanske lika bra att ta det lugnt. För en stund sedan blev det bastu och så har vi eldat brasa och grillat korv. Nu blir det "Tillbaka till framtiden 3" på tv. Misstänker dock att jag kommer att somna innan filmen är slut. Imorgon blir det mera farsdagsfirande.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0