Valborgspromenad

Gårdagen började med snöslask, igen. Under natten hade det kommit över 10 cm med snö, så det gick inte lika fort att köra till jobbet på morgonen som det brukar göra. Som tur hade jag vinterdäcken på ännu.
 
 
Jobbade 8-16. Då jag kom hem fick jag hoppa in i nästa bil och så for vi till stan på pizza. Det var gott! Lite senare på kvällen for vi till Målarbackan och så blev det en valborgspromenad. Denna gång blev det ingen lång promenad, men en bit efter skogsbilvägen hann vi med innan det blev mörkt. 
 
 
Efter promenaden åkte vi hem igen och såg några avsnitt av Shameless, en bra Valborgskväll.
 
Idag är det första maj, men det ser nog mera ut som första mars. Ska åka till torget och kolla in läget där, sedan blir det lunch på Bernys. Jobbar i natt. I morgon ska jag också ut och luncha. Ska träffa Sofia och Johanna i stan, det blir säkert skoj!
 
Hoppas ni har haft en fin Valborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0