Nästan sommarväder

Vilket härligt väder vi hade igår, synd att jag inte hade tid att njuta så mycket av det. Jobbade. shoppade och var via loppis, hann inte ens med gymmet som jag tänkt. Då jag kom hem gick jag ut för att sola en stund, typiskt nog försvann solen och det blev kallt. 
 
 
Hjälpte Johnny i snickeboa också, snart får ni se vad han har sysslat med de senaste dagarna. Kan dock säga så mycket att det är något av trä (hehe, ja vad annars) och vi har tänkt tillverka en sådan sedan vi flyttade in i huset. 
 
 
Lite senare på kvällen kom solen tillbaka och vi kunde njuta av kaffe med dopp utomhus på Målarbackan. Idag har många en ledig dag, men icke jag, jobbar 8-16. Sedan blir det ½ års kalas i Böle.
 
Hoppas ni har en bra dag!
 

Kommentarer
Postat av: Malena

En himmeli eller vad de heter.

Svar: Nej, ingen sån pågång 😊.
Caroline

2017-05-25 @ 20:07:06
URL: http://malena.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0