Kaninjägaren

Idag blev det ett besök till Combo tillsammans med en arbetskompis. Passade också på att sätta oss ner och ta varsin kaffe. Jag hittade inte så mycket, men tomhänt kom jag inte ut. En "spargris" som det stod "Spar pengar" på kunde jag inte motstå. Satte ju in alla mina sparade småpengar på kontot för någon månad sedan, nu får jag börja samla pånytt.
 
 
Åkte sedan till gymmet, då jag nu en gång var i farten. Sedan svängde jag in till Fyndis i Smedsby. Var tur det, för jag fyndade en bok som jag tänkt köpa sedan den kom ut ifjol. Nu hittade jag senaste Kepler boken, Kaninjägaren, för ynka 5 euro. Boken var dessutom inbunden, så den har nog kostat mera än då. En snabb titt på Adlibris visar att den kostar 23,20€. Väntar sååå att få börja läsa den, har ju väntat sedan jag läste ut den förra, men tror nästan den får vänta till sommaren.
 
 
Nöjd med mitt fynd åkte jag hem igen. Det såg dock lite mera vintrigt ut då jag kom hem, än då jag for.
 
 
Här var det ingen snö igår. Som tur smälter den nog snart bort. Ja, den är visst nästan borta redan nu. Nu är det hög tid att laga lite mat, vet inte riktigt vad jag ska laga, men hittar väl på något. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0