Ett loppisbord i två veckor

Loppisveckan, eller rättare sagt veckorna har börjat. På måndag kväll förde vi loppissakerna till Combo. Har bordet i två veckor, så hoppas jag slipper lite onödiga saker. Säljer precis alltmöjligt, kläder, böcker, tidningar, bestick, gardiner, kuddöverdrag, porslin, glas, en muminmugg och lite till. De flesta saker mellan 50 cent och 5 euro.
 
Så kom och köp till bord 279 på Combo! 
 
 
Första dagen gick bra, får se hur det går i fortsättningen. Har nog mera saker att föra dit om det skulle bli för glest i hyllorna. Alltid bra att få in lite extra slantar på saker som annars bara ligger och skräpar eller inte blir använda. Jag är ju dock en samlare så skåpen blir nog inte tomma här hemma bara för att jag säljer bort lite saker...jag köper ju nya (eller gamla) saker igen. Men det är ju bra att variera sig lite, hehe. Dessutom är de flesta kläder som jag säljer köpta på loppis, säljer dem för ungefär samma summa som jag själv köpte dem. Plagg som är köpta i butik är lätträknade i mitt klädskåp, där hänger nog mest loppiskläder.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0