Några timmar på Hoplop

Igår var det en lång och intensiv men rolig dag. Började dagen med att åka till gymmet. Klockan 10 hade jag bestämt träff med Linda-Marie utanför Hoplop. Ja hon hade nog de tre små busungarna med också, hehe. Det var första gången som jag var in till något lekland, inte hade de ju såna "förr i tiden" då jag var liten. Bollhavet på Citymarket i stan, det var allt. På Hoplop fanns det flera bollhav och mycket annat kul. Det var hinderbanor av alla möjliga slag, rutschbanor, studsmattor, spel, "klättervägg" osv. Här tillbringade vi 3 ½ timme och tiden den gick fort. Det var upp och ner och hit och dit. Lyckligtvis hade de en restaurang där också så vi fick köpa lite ätbart så vi orkade springa vidare. Lucas var tyvärr för liten för att kunna skutta omkring, men de två andra tyckte nog det var en rolig dag.
 
 
De två sista bilderna har Linda-Marie tagit. Ja ni kunde säkert gissa det. Blev några riktigt roliga timmar och jag fick ännu ett gym pass. Kan nog erkänna att jag var ganska trött då jag åkte till jobbet efteråt.
 
Kommer gärna med er dit igen, bara så ni vet, men kanske inte varje vecka, hehe.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0