Fredagskväll fast det är tisdag

Äntligen tisdag kväll! Känns dock mera som fredagskväll då jag jobbat så intensivt. Tro det eller ej, men jag orkade faktiskt till gymmet efter jobbet. Tog det lite lugnade än vanligt med tanke på axeln och skulderbladet, vill ju inte att det ska bli ännu värre. Funderade hela vägen hem vad jag skulle göra av köttfärsen jag tagit fram ur frysen igår. Blev dock positivt överraskad då maten redan var påbörjad då jag kom hem, skönt att slippa ställa sig framför spisen. Det blev inte köttfärssoppa som jag hade tänkt laga, utan köttfärssås med bönpasta, lika gott blev ju det. 
 
Imorgon har jag en ledig dag, misstänker att den kommer att gå åt till att städa. Blir inte städat denna vecka om jag inte gör det imorgon. Sovmorgon har jag dock tänkt ha, hoppas Molly och Whiskas tänker samma sak. Nu ska jag kasta upp benen i soffan och bara ta det lugnt. Whiskas vill också vara med.
 
 
Trevlig fredagskväll...oj jag menar ju tisdagskväll!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

22-23.4 kommer jag och barnen till Vasa ifall ni vill träffas? Jag är sjukledig hela våren så nu väntar jag bara på att du och Sofia ska boka in en träff och komma och hälsa på.😊 Barnen är med sin pappa varje måndag till torsdag.

Svar: Okej! Säkerligen ska vi hinna med en träff då ni är i stan, om inte en hel dag så en stund åtminstone :). J fyller 23.4 så honom ska vi fira då, men det tar ju inte hela helgen. Min semester slutar 2.4 så före det tror jag inte vi hinner träffas. Jobbar intensivt nu före semestern för att kunna vara ledig fre-sö före semestern. Ska prata med Sofia så får vi se hur vi gör :).
Caroline

2017-03-08 @ 07:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0