En van bilåkare

Idag efter jobbet blev det en timme gym. Sedan svängde jag in via Fyndis men fyndade inget denna gång. Då jag kom hem var klockan redan över tre på eftemiddagen och jag mötte en hungrig Molly på gården. Stackaren hade varit ute sen imorse. Tror dock inte det gått någon nöd på henne, hon har ju uthuset fullt med möss, hehe.

 
Då jag öppnade bildörren hoppade Molly gladeligen in och gick runt och luktade överallt. Kanske hon ville ut på en åktur, ja vem vet, men tyvärr blev det ingen biltur idag. Tror nog hon var lika nöjd att få komma in och äta lite god mat.
 
 
Nu är det snart dags att ta ut blomkål/broccoli/kebab gratängen ur ugnen, börjar vara ganska så hungrig då jag endast levt på smörgås och yoghurt hittills idag. Ska bli gott med lite salt mat. Imorgon har jag veckans enda lediga dag, kan hända det blir en loppisrunda.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0