Behöver just nu

Det finns egentligen en hel del saker/kläder som jag skulle behöva just nu, men prioriterar oftast att köpa annat...typ något ätbart. Eller spara till resor.
 
Idag konstaterade jag följande:
 
Behöver nya träningsbyxor, har tydligen ett hål där bak...oj då. Har nog andra byxor men de sitter inte bekvämt.
 
Behöver ett par nya ballerinas. De jag köpte på rea vid Anttilas slutförsäljning är nog för stora. Trodde de skulle passa med ett skoinlägg, men icke.
 
Behöver köpa tandkräm, visste att det var något jag glömde köpa idag. Ingen stor grej får köpa nästa vecka. Har nog andra tuber så jag klarar mig men tandkräm från apoteket är nog bäst. 
 
Behöver fotkräm och fuktighetskräm, finns inte mycket kvar i tuberna. Tog ett ordentligt fotbad igår och smorde in fötterna ordentligt så nu är de inte lika hårda längre. 
 
Behöver verkligen köpa nya arbetsskor, men de är så dyra så får se när jag tar mig råd att köpa nya. Har funderat på att köpa nya nu i något år.
 
Ja det var det. Behöver nog säkert en hel del annat också, men just nu kändes dessa saker mest relevanta. Annars har vi det nog bra. Är ju bara småsaker egentligen, men känns nödvändiga ändå. Det beror ju som sagt på hur man prioriterar. Köper jag ett par arbetsskor eller köper jag mat för en vecka. Ja vad behöver jag mest? Jo mat såklart, hehe. 
 
Förövrigt så blir det jobb hela helgen, i mina skruttiga arbetsskor. Jobbar dubbelnatt. Konstaterade att det är första gången i år som jag jobbar dubbelnatt en helg, så det var verkligen på tiden. 
 
Med den här solnedgångsbilden önskar jag er alla en bra start på helgen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0