April är snart här

Mars månad är snart slut och våren är snart här! Jippie, du kunde inte vara mer efterlängtad! Samma sak varje år, vintern är lång och våren kort. Men efter våren kommer ju sommaren och vem vill inte ha sommar, sol och värme? 
 
Vad händer i april då? Ja som vanligt är det en hel del som händer denna månad. Bl.a. många födelsedagar ska firas. Tänkte ändå skriva en lista så jag inte glömmer bort något roligt. 
 
  • 1.4 har vi biljetter till "Back to the 90´s" som arrangeras i Vasa Arena (eller ishallen). Ska blir så roligt! Artister under kvällen är: 
    • 19:00 DJ Ice K
    • 20:30 Mr. President
    • 21:30 Basic Element
    • 22:30 Pandora
    • 23:30 Waldo’s People
    • 00:30 E-Rotic
  • Jag har semester ännu någon dag.
  • Åtminstone 6 st födelsedagar ska firas. Johnny fyller ju nästan jämnt. Whiskas fyller 10.
  • Det blir påsk. Jag har ledigt långfredagen och påsklördagen. Ser framemot den traditionella påskbrasan
  • Malena och barnen kommer till Vasa. Måste försöka få in en träff då.
Ja var det inget mera? Helt tillräckligt tror jag nog att det är ändå med allt firande. Måste ju jobba lite mellan varven också, hehe.
 
Bild från påsken 2015.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0