Äntligen lördag kväll

Äntligen lördagkväll och jag är ledig till måndag morgon! Var så trött idag på jobbet så jag tänkte nästan somna, ja det var riktigt nära, men som tur hölls jag vaken. Ikväll händer det inte mycket här i huset. Det kommer tydligen Melodifestival finalen på tv, men konstigt nog är jag inte så brydd. Nog ska jag banda in den och se det någon annan dag, men jag tyckte inte de hade så bra artister med i år. Är lättare att se på programmet senare då jag kan spola igenom det och se valda delar. 
 
Ska bara njuta av den lediga kvällen och vetskapen om den lediga dagen imorgon. Håller tummar och tår för att solen skiner imorgon så jag får lite mera energi. 
 
Molly och vi andra önskar er en trevlig kväll!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0