Snart är det äntligen fredag

Nu är jag hemma igen. Hade dock en kort arbetsdag, cirka 6 timmar, men åkte nog hemifrån tidigare än så. Förmiddagen gick åt till att prissätta mera loppissaker. Sedan åkte jag via loppis och sen till gymmet. Blev bara 45 minuter på gymmet, hann inte mera. Sen var det dags för jobb. Nu kan jag pusta ut, har känt mig stressad hela dagen, fastän jag från början hade hur mycket tid som helst, men då man vill hinna med så mycket som möjligt så blir det så där. 
 
 
Imorgon kväll/natt kommer Johnny äntligen hem. Han är på kurs i Stockholm, åkte på söndag kväll. Det har varit en ensam vecka, men har ju mest jobbat. Värst har det varit att kunna somna ensam, men Molly har nog hållit mig sällskap. 
 
Nu ska jag kasta mig i soffan tillsammans med en popcornpåse och se på något bra på tv/datorn. Imorgon är det äntligen fredag, sen helg igen. Är ledig på lördag men jobbar på söndag, hoppas på helst lite varmare väder.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0