Semester!

Äntligen är semestern här! Som jag har väntat. Direkt jag kom hem från jobbet satte jag igång gräsklipparen, kan ju inte ha det att se ut hur som helst på gården, hehe. Perfekt väder har vi ju också, 25 grader, jag klagar inte. Måste bara ta fler pauser då jag klipper gräset. En glasspaus blev det också. 


Hela fyra veckor får jag vara ledig, men redan nu har jag ju nog en hel del program inplanerat, men så är det ju alltid. Fyra veckor går snabbt. Har inte tänkt sitta klistrad framför datorn, så bloggen kommer nog att vara lite tyst nu i juli, men kika gärna in ändå, för helt tyst kommer det inte att vara. Är ju nog lite beroende av att blogga, hehe.

Nu hoppas vi på att det fina vädret är här för att stanna, njut så gott ni kan för det ska jag göra.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker det är roligt att du så ofta klipper gräset!😂😂Vi ses!💛

Svar: Haha! 😊 Ja nå det måste ju göras åtminstone en gång i veckan, om inte oftare. Har ju en del att klippa 😁
Caroline

2017-06-30 @ 22:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0