Måndag och sista arbetsveckan före semester

Gäsp! Äntligen var midsommarhelgens jobb över. Känner mig helt slut, ser säkert så ut också. Stora påsar under ögonen. Nåja, jag får vila tills onsdag kl.18 då jag ska på nattjobb. Då jag en gång hade ångan uppe så blev det gymmet 1 timme och 15 minuter efter jobbet. Då jag kom hem klippte jag gräs, både för hand och med klipparen. Nu började det tyvärr regna så jag fick gå in, har nog mycket gräs kvar att klippa, men det är ingen brådska, gräset försvinner ingenstans. Är bara lite irriterad på vädret då det växlar hela tiden, sol regn sol regn.
 
 
Liljekonvaljbuketten som jag plockade lagom till midsommar ser inte lika fin ut längre. Borde kanske gå och plocka en ny, men ville ej bli till "krankmat". Nu ska jag nog vila en stund, kanske se på någon serie. Nu tittar visst solen fram igen, får nog snart gå ut och klippa resten av gräset.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0