Hagel och hård vind

Det blev en natt med lite sömn igen. Det blåste, regnade och haglade mest hela natten, kunde inte sova. Klockan fyra var jag ut och rättade till mattan över den ena odlingslådan vars lock blåste sönder tidigare i veckan. Sedan måste jag ta några foton av haglet också. Varför måste det blåsa så hårt hela tiden? 
 
 
Hade tänkt fara till gymmet efter jobbet idag, men orkade inte. For via butiken och sen hem. Ville ju hem och släppa ut kissona som varit inne hela dagen, dessutom funderade jag ju om något hade blåst sönder under dagen. Då jag kom hem såg jag att locket som blåst sönder i måndags nu var i flera delar, fastän jag försökt lägga ihop det och sätta en matta ovanpå. Ja det har nog verkligen blåst hårt idag, men inget annat har blåst sönder som tur var.
 
Nu har jag just ätit en pizza, behövde nog få lite mat i magen, nästan så att huvudvärken försvann nu. Nu ska jag bara ta det lugnt resten av kvällen tills jag ska hämta Johnny från flyget, får hoppas jag hålls vaken tills dess, hehe. Imorgon har jag en ledig dag, skönt och välbehövligt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0