Ett besök vid flygfältet

Det har varit en dag full av program. Slutade nattjobbet 12 på dagen. Sedan blev det gymmet och butiken. Klockan 14 var jag tillbaka på boendet för att hämta en av damerna. For hem via med maten jag handlat och sedan till flygfältet. Vi hade tänkt se då ett plan startade, men tyvärr missade vi det då det hade startat 10 minuter för tidigt. Åkte via Combo, hämtade ut pengarna från försäljningen samt gick ett snabbt varv. Sedan åkte vi hem till oss. Hade lovat att bjuda på mat som tack för två mattor som damen hade vävt åt mig. Det var ju så bra väder så vi kunde sitta ute och njuta av solen. Då Johnny kom hem grillade vi korv och åt ute. Till efterrätt blev det kaffe med dopp. Lite senare åkte vi tillbaka till flygfältet för att se då ett plan landade, inte varje dag man ser det så var faktiskt ganska intressant, vi var nog båda nöjda med att besöket till flygfältet. Det blev en bra eftermiddag.
 
 
Sedan åkte vi via boendet och jag hemåt igen. Åkte dock inte hem utan till Målarbackan en stund. Sedan hämtade vi båten som varit på vintervila. Får se nu hur mycket som måste fixas, det var visst något fel med motorn ifjol så hoppas det inte är något stort fel och att vi kan lägga ut båten snart. Längtar så tills vi kan ta oss en tur!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0