Dagar i juli

Mer än hälften av juli månad är förbi, snart har jag bara en vecka kvar av semestern. Som alltid går sommaren så fort. Så mycket att göra, så lite man sist och slutligen får gjort. Måste ju passa på att njuta också, göra ingenting. Men sommaren är ju inte slut ännu, ännu finns det tid att göra det man inte hann med på semestern. 
 
 
Den här sommaren har jag hittills mest pysslat och på i trädgården då vi varit hemma. Mestadels klippt gräs, så blombänkarna ser ju ut som de gör, växer gör det åtminstone, ogräset också. Kissona är glada då de får lite sällskap på gården emellanåt. Molly och jag gick på upptäcktsfärd på föjsvinden en dag, det tog inte länge så var Whiskas också där och funderade vad vi sysslade med. 
 
 
Tyvärr har sommarvädret inte varit det bästa, men vi har ändå suttit ute i paviljongen en del, då det inte varit alltför kallt. Nu då det börjar bli lite mörkare om kvällarna kommer solcellsbelysningen i paviljongen på också, mysigt!
 
 
Många fina lador har vi åkt förbi i sommar, bara några enstaka har fastnat på bild.
 
 
Nu är det fredag igen och jag håller tummarna för lite varmare väder och önskar er alla en trevlig helg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0