Det blev vinter igen

Igår kväll då jag skulle fara på nattjobb snöade det som bara den. Sedan har det fortsatt under natten. De hade nog lovat mera snö, men tycker nog det har kommit tillräckligt ändå. Får nog ta fram snöskottan. Dessutom ser jag att det snöar nu igen. 
 
 
Molly och Whiskas var ute en stund, men de tyckte inte det var något kattväder idag heller. Solen jag ville se, ja den lyser med sin frånvaro. Men nog var det bra med lite snö också, blir ju så mycket ljusare då. 
 
Nu får jag väl nog ta tag i snöskottningen, sen har jag tänkt baka mera knäckebröd. Ikväll är det dags för ännu en jobbnatt. Blev faktiskt en runda på gymmet idag. Tog det lugnt, är fortfarande lite förkyld. Får se, kan hända jag far på förmiddagsjumppan imorgon, om jag orkar. 
 
Nu ser jag framemot den lediga helgen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0