Alla hjärtans dag

Snuvig vaknade jag upp på jobbet idag. Hade ingen ork alls, men jobbade mig igenom morgontimmarna ändå. Slutade 9, for och handlade lite grann. Då jag kom hem hade jag den här överraskningen på bordet.
 
 
 
♥ Tack, tack min älskling!
 
Biljetterna är till 90-tals konserten som de ordnar i Ishallen 1.4. Direkt jag såg att de skulle ordna en sån konsert sa jag att den måste vi fara på. Som tur har jag ledig den dagen. Ifjol var vi också på en liknande konsert och den var ju super bra. Har på känn att denna blir minst lika bra.
 
Nu ska jag bara ta det lugnt och vila, är så trött. Tills Johnny kommer hem har jag lovat att laga mat, ikväll blir det bio. Har redan reserverat sittplatser, kan säkert bli långa köer ikväll då det är en populär bio dag.
 
Ha en riktigt bra Alla hjärtans dag alla vänner! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0