21.2 - Vad hände då?

2009. Då var vi och PILKADE på Lillö. Just nu känns det så länge sedan, vill åka och pilka igen.
 
 
2011. Köksbänkskivorna oljades in och nattduksborden blev vita.
 
 
2012. Det var dammigt och halvfärdigt i köket. Katterna passade på att njuta av vårsolen.
 
 
Jag njöt också av solen. VI hade en hel del snö.
 
 
2015. Katterna var på bushumör. Jag fyndade tydligen en duk och en tidning på loppis.
 
 
Idag, 21.2.2017 har det ännu inte hänt på mycket, men dagen har ju bara börjat. Har en ledig dag så kan göra så mycket jag vill eller så lite som jag vill. Städa klart nedrevåningen ska jag åtminstone göra, Molly och Whiskas får städa övrevåningen, hehe. 
 
Hoppas ni alla får en bra tisdag!
 

Kommentarer
Postat av: Longevity - en blogg om hälsa

Sert härligt ut med så mycket snö

Svar: Jo, tänk om det såg ut sådär just nu 😊
Caroline

2017-02-21 @ 09:26:48
URL: http://madelein.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0